hvorfor har du på deg hat




1) stress 2) självblandat nagellack stolt jue
3) bölar pga tv serier 4) äter saker mitt i natten
5) favvo tröjan du är bäst 6) eme eme ememinem
7) hittade en fin luvtröja när jag rotade i källaren 8) lovsömnig
9) hittade hjärt format chips vad i hela friden 10) när jag var 9 och skickade in en låt till lilla mello hahahhaha
11) såg flygräddarna och blev himla solidarisk 12) ont i skallen på en fredagskväll vad vad vad

när det är maj? jo, det är därför det är kallt som in i norden! men kanske inte så himla kallt när man kan sitta på balkongen och oroa sig för att sjunga falskt på en audition för en musikal mitt i natten.
---
men sen blev det ju himla varmt. ingen sa att vi skulle börja ha på oss shorts. så nu ska vi det tydligen.
och jag nervösar inför provsjungeriet. imorgon är det nog någon annan svensk gullgubbe som nervösar för då är det eurovision och vi ska nog se det i en park med massa folk.

här är en låt som är himla trevlig, jag gråter lite av mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback