hej flera veckor sen


måste säga något jag glömt att säga och det är följande:
  • hur cool känner man sig inte när man sitter och babblar parias och teaterteknik med två av stadsteaterns regissörer? jo jag ska berätta, nämligen väldigt cool
  • är på säsong sex av criminal minds. väldigt stolt över mig själv, stolt och stressad
  • nu är det som så här dumma-kille-som-inte-fattar, du får ta och lugna ner dig. så det så. vill inte förfesta med dig, men jag är för trevlig för att säga det, kan du inte fatta det själv, är du snäll?
  • en ambulans åker utanför mitt fönster. men nu slutade den tjuta?
  • jag har fått en jordgubbe av en fin person. den var god och jag var hungrig. passade perfekt.
  • och nu sitter jag här ensam med bara en fiktiv sköldpadda som company
  • vad är detta
  • jo, min svenska novell som jag har stjutit upp sen mars
  • oj då
  • och kaffet jag precis gjorde är skit äckligt
  • varför har jag inte mer pengar
  • vill mycket hellre till hamnen och sitta och äta glass trots vårt dumma fula väder som inte är sol och 30+
  • nu lägger allt elakt av tycker jag annars är jag inte med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback