att lämna byggnaden



igår klockan mitt i natten bestämde jag mig för att strunta i att sova och att sömn och ett godkännt betyg inte väger lika så jag satte på mig min mest peppiga, mysigaste klänning, värmde min kudde i mikron och började skriva en 2000 ords uppsats om elvis och hur mysteriet kring han död ser ut.

1&2: känns som om onsdag nästa vecka då jag tidigast har tid att träna igen inte kan komma snabbare!!
3&4: klockan blir två och jag är på trehundra fjöttiga ord.
5: klockan är tre och sexhundra ord och teorin om att elvis var i bakgrunden på en bild med mohammed ali 1984 har precis krossats. tjohej.
6: klockan slår fyra och niohundra grader är mitt huvud och niohundra ord är skrivna. firar med att somna till ljudet av min fläkt.

sen vaknade jag 8.41 och bussen gick 8.43. alltid bra när sånt händer, man får sån fart liksom! preggade i mig fem gamla kakor och en liter vatten och sprang till bussen i äckelregnet. 9.18 stod någon fin och väntade på mig så jag fick en kram, sen rekade (vet inte heller vad det betyder) vi vår flashmob som ska flashas på fredag. shhhh!

tydligen så har fåglar kvittrat också för nu vet min mentor om att jag kan sjunga för någon sa det till henne. jag skräms av sånt men dör lite glatt samtidigt.

nu blir det mer elvis och pluggmaud. ska bli kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback