aj fån

jag har ju inte lagt in eller ens tagit särkilt mycket bilder på sistonde och samtidigt gör jag mig redo för en second hand iphone eftersom min egna skitmobbe går och stänger av sig lite när den vill så jag tänkte att vi kunde ta en titt på hur livet har sett ut genom mobilen dem senaste tre åren. låter det bra? okej, då gör vi så.

det var sommar 2010 och jag målade mitt rum vitt och tyckte jag såg himlans gullig ut i rosett (?) och läste Bamse i väntrummen på bup.

hittade världens tjusigaste skor och firade caj som fyllde 18!

tog selfies med persienn-mönster och gick förbi klotter som kunde varit gjort av mig.

besökte ett gammaldags apotek som man skulle kunna bo i och kollade på udda konst.

fina lilla mamma och började på nicolai där denna fina hade ritats på en vägg. tycker den är mycket finare än den tråkiga övermålade vita väggen vi här där idag.

köpte finaste fröken-moln jackan ever och spenderade en massa tid med världens finaste personer.

aa, sa ju det, kolla så söta! himla bäst är ni.

blev en himlans mycket bilder vårterminen 2012. bland annat denna granna på Nelly. garvar sönder lite grann. hashtag damn gurl sexbomb sexy mama osv (kolla så duktig jag hade varit på instagram! asduktig!).

pluggade in texter med pontus i sminklogen på höstterminen och såg nils holgersson på stadsteatern och önskade att mitt hår var en annan roligare färg.

bowlade med en glad elin och kollade på när caj & leakim försökte göra pepparkakshus.

en himla kall vinter och en massa, massa pluggmat.

så blev det "vår" och påsk hos farmor och farfar med deppiga små hus och intressanta (?) tidingar. den andra bilden ser så himla fejk ut att jag skrattar lite tyst för mig själv. hehe.

hittade en ny för liten men fin tröja och firade med chokladbollar.

stod i en matkö med världens läbbigaste & läckraste människor och bestämde mig för att jag bara vill äga 100 saker eller mindre. mer om det någon annan gång.

svenska med pontus och en harry potter chocklad groda och mindre rolig chocklad och engelska glosor.

bevis på att jag faktiskt visst det lagar mat ibland och en caj som inte vet hur hon vill ha håret.

skolarbete och en sömnig mig. hej.

fetto-dagen typ 6 veckor för sent men ändå!! och ser inte detta ut som ett knasigt albumomslag. sötnöten och badassen.

jätteintressant bild på en asfin handkräm (mm faktiskt) och mitt-i-natten sushi.

glasögonprydd gabby medans elin kissar på stadsteatern och pariaparias rekvesita. fy fasiken vilken rolig liten pratstund. dog nästan av ahhhhhhhhhhhhh.

asgod asdyr mat och bästa tröjan som jag prutade ner. mohahaha. megastolt över mig själv.

ni vet sömn? det här är när den inte vill komma och roligt spegelomklädningsrum i malmö och ingen som tittar rätt.

godaste tacosen gudars så god och så fortsätter vi mat-temat med godis cirka klockan fyra på morgonen.

och det här var denna veckan! körbärsblommorna har börjat blomma och jag köper en liten påse med äpplen.

hårdarbetande små elevkårs tvåor och en selfie.

och så kan tre år se ut ungefär. punkt slut och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback