look up if you like me. look up if you like me. look up if you like me.



Usch. Ni vet såna dagar då man bestämmer sig för att sluta bry sig, bestämmer sig att livet det fixar man imorgon istället. Såna då man tänker att imorgon kommer jag hinna laga mat och cykla och göra noveller och konspirationsteoriarbeten och städa gaderoben och man äter allt som finns, somnar nästan i badet, sen får pappa hjärtklappning och allt som finns att göra är precis ingenting. Dem dagarna ni vet. Då tycker jag synd om mig själv och kollar på Cassies del av tv-serien Skins från 2007. Och sen tycker jag synd om mig själv, tycker synd om mig själv, tycker synd om mig själv x 10000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback