engelska låter konstigt på svenska




söndagar brukar vara jobbigast, i alla fall i mitt huvud. då vill jag vara modig och ändra allt som finns så jag har ett helt nytt liv på måndag. vill bli smalare och mörkare och gladare och självständigare och säkrare och längre och högljuddare och grönare och snällare och bättre på matte och bäst i hela världen. det är sällan något större än att jag färgar håret som händer på en söndag. men det kan ju göra stor skillnad på ett sätt det med och det är känslan som räknas så söndagar brukar trots allt vara ganska mysiga.

denna helgen har varit ganska så kaos. alla andra verkar tycka att den var okej men jag tror inte dem vet vad jag vet eller ser saker som jag ser dem. blir arg och ledsen och vill inte längre ha ett nytt liv på måndag. vill ha samma liv och skrika och slå folk som stör mitt lungn i det livet jag faktiskt lever. fan ta dem som gör de fina människorna i mitt liv ledsen. fan ta dem. gillar dem inte, fyfadderutan bara!

denna helgen bytade jag sjuttionio enkronor mot två halsband. så händelserikt gjorde jag det. ändå blev det så mycket knas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback