söndagkväll & måndagmorgon samtidigt

Vilken dag är det idag?
söndag, fast sen en timme har det varit måndag så det är lite ljug. tog precis bort mappen 'läxor' som jag hatar och använt flitigt som tusan de senaste veckorna. i helgen har jag historiat om wonder woman och antika hjältar och svenskat upp det med lite dantes inferno och sköna lilla caligula från en himla massa år sedan.

Säg två bra uttryck:
himmel och pankaka
grädde på nosen, som grädde på mosen, fast med fler ;) pling!

Vad blir du glad av få höra att du är?
gullig och duktig.

En bild på något som är asbra att ha:

50% spice girl skor + raggsockar!

Vad är du bra på?
läsa snabbt, städa och organisera, äta chips, sjunga, stressa och tänka positivt

Vad vill du ha?
bra betyg, tatueringar och flera bekanta

Vad tycker du är roligt?
spontan picknikar, att träffa folk, utmana mig själv, spela kort, kansiga mat kombosar som gräddbullar + feferoni, vara uppe tills lunch nästa dag

Vad är du dålig på?
andas djupt, ta första steget, gå och lägga mig i tid, äta mycket protein och grönsaker och sånt bra

Vad tänker du baka i veckan?
faktiskt så vill jag kanske göra chokladbollar

Hur ser du ut när du är nyvaken?
ballong

Vem är du kär i just nu?
inte kär än men kan säkert bli det någon gång

Vad var det första du snodde?
en guldig penna från förskolan ojdå

En bild då du dricker alkohol
hahah nej

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
74783893923710938164 saker ungefär

Vad händer?
jag kan inte sova!

En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig:
sofistikerad till max jue

lista snodd av niotillfem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback