när jag fyller en halv och 6939 dagar önskar jag mig...

jag fyller år om nästan tre dagar och önskar mig en massa strunt. bara så ni vet.


grannaste mössan som stämmer väldigt mycket.


ungefär tusen guldmynt eller presentkort som kan utbytas mot en massa fina piercingar!


alla harry potter böckerna på engelska. har bara chamber of secrets & order of the phoenix och det märks. sörjer för alla dem gånger jag vill läsa om serien mitt i natten och jag aldrig kan börja från allra första början.


fina klockor! en dubbel en!


en tjock och genomskinlig skolväska.

denna fina tröja som inte ens finns på riktigt.


och detta fina iphone skalet med denna mannen på. inte för att jag har en iphone men men wink wink.


H armbandet i vitt och orange. vem bryr sig om det inte är riktigt och kostade fem tusen liksom, vill bara ha dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback