inte en blund



Vad drömde du inatt?
har inte drömt något för jag kunde inte sova.

Vad brukade du dagdrömma om när du var mindre?
jag kommer inte ihåg så bra men det var säkert att jag var den sjätte spice girlen.
 
Vad dagdrömmer du om idag?
haha samma sak ungefär. nä men att jag är med någon fin som jag tycker om och som är helt okej med alla konstiga saker jag gör. att jag kan ha något roligt jobb som jag tycker är roligt varje dag.

Hur ser din drömdag ut?
tror den ändrar sig ganska så mycket. just nu skulle jag iaf vilja ha en dag, eller flera, då man är ett helt kompisgäng med lite jättebra kompisar och några nya också som sitter någonstans och käkar typ ett ton godis och spelar spel. det låter ganska mysigt.

Har du några återkommande drömmar på nätterna?
den enda gången jag har haft det var år 2008. då hade jag samma dröm i flera månader typ. viggo flög ut ur ett fönster och sen kunde jag inte få in honom igen. det låter så skumt men jag kände nästan på mig att han skulle dö snart för jag var så orolig för öppna fönster och så hela den sommaren. fy.
 
Vilken är den värsta nattdröm du haft?
vi var hos farmor&farfars gamla hus och någon i luva hotade min familj med pistol. det var hemskast.
 
Vilken är den finaste nattdröm du haft?
det är konstigt men jag kommer inte ihåg. nyligen iallafall drömde jag att jag helt lugn och jätte självsäker när jag träffade någon fin, sånt är alltid bra.

Vilken är din största mardröm?
att allt skiter sig, att jag inte har några kompisar, att jag inte får gå ut gymnasiet, att jag inte får jobb, att jag dör av typ drogmissbruk.
 
Vilken är din ytligaste dröm?
är väl att jag någon gång kommer bli jättesmal och då automatiskt skitsnygg som man ju då blir ju.
 
Vilken är din största dröm?
tror jag vill sjunga allra mest faktiskt & vara bra på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback