måndag-men-nästan tisdag-ju-listan


hejsan gabby från vecka 17.

Hur brukar en helt vanlig dag se ut för dig?

vaknar vettskrämd av mitt hemska, hemska alarm på mobilen. gör frukost, klär mig, packar väskan och tar bussen + en promenix till skolan. har en massa kul blandat med en massa usch-stick-varför-är-ni-ens-här känslor, äter äcklig lunch, åker hem (med fina elin, har det blivit mer och mer på sistonde! sånt är ju härligt). tar en promenad eller handlar med caj, försöker göra läxor, pratar med folk genom datorskärmen, äter middag, tränar (hehehe), duchar, läser en eller två kapitel av en bok som ligger och skräpar, skriver ner vad som har hänt idag och så slutligen tänker jag en massa tankar innan jag sloknar. aa, ungefär så.

Vad lyssnar du på?
har blivit en jättemassa låtsas-reggae låtar typ:

eller denne. bom-bom-bom-bom-bom!

Känner du dig lycklig?
allt är så himla bra just nu. fast jag stressar.

Hur skulle du beskriva din klädstil?
bekväm och är inte det det tråkigaste som finns. skulle vilja beskriva den som lite knasig och någon som kanske får folk att tänka 'det där skulle jag aldrig ha på mig' bara för att det är kul att inte tänka som en massa andra. söt skulle jag vilja kunna beskriva den. kanske kommer till sommaren!
 
Vad vill du uppnå?
vill bara vara glad hela jäkla tiden! skiter just nu i vad som händer på vägen.
 
Har du några planer inför sommaren?
vill jobba en massa och sen bara vara med kompisar, emelie specifict för nu har jag inte haft någon emelie på ett år och jag behöver mitt eme-fix!
 
Berätta om tre saker du tror att vi inte vet om dig.
1) jag vaknar ofta jättevarm & svettig på nätterna efter olika sorts dumma drömmar
2) jag tror inte på gud & det tycker inte min mamma om alls
3) jag anmälde ett brott förra året. inte kul.
 
Vad gör du en regnig dag?
tar en promenad eller köper godis! blir alltid bättre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback