lördag l gadröl



okej då damer och herrar fetma alkoholpåverkan och ångest står på dagens schema! jaaa skoj!
drömde om en massa hemskt och vaknade vid 10 men gick inte upp förrän 11 för sånt gör man ju när man har tusen saker att tänka på. efter det gick jag och pappa ner till källaren för att ordna min cykel och göra så att den skriker mindre. det funkade så nu kan man se mig cyklandes lite här och var. sen blev det ungefär tvåtusen klädbyten pga krogen som ska besökas FÖR FÖRSTA GÅNGEN JÄTTERNERVÖS så rädd ska man inte vara men jo det är man! nä kan vi inte gå nakna allihop klarar inte av kläder och regler och såna dumheter. bestämde mig för att glass är lösningen till alla problem och tyckte synd om mig själv i en timma.
och vad har jag lärt mig? jo, jeans är okej att ha på sig på krogen, alla har jeans, ha jeans du med!
20.25 steg jag av på en knasig och tyst bondgård i mitten av ingenstans och klockan halv nio hade jag problem med sätbältet i elins mammas bil. vi åt tårta (mega god med apelsin VA? hallongrädde HUR? och något annat gott NÄ?) och träffade en liten bebis som var ledsen och trött men mega god, nej skoja, jättesöt.
vi träffade en härlig tjej vid namn sofie och sen tog vi tåget för att få i oss lite ALCOHOLHALTIGA DRYCKER. nämen. en himla fin kille på 22 (TJUGOTVÅ!!) bast träffade jag och pratade med och kramade (alltså jag tycker detta är så himla facinerande förstår ni).
när tuppen gal 4 timmar för tidigt åkte vi hemmåt och gudars vad bilfärden var vinglig. men wow vad fint det blev ändå trots all rädsla och tönthet och jag är ganska modig ändå. nu sitter jag och äter en kaka. fin lördag. det ska bli en nästa gång.

p.s. min tumme har ont?
p.s.2 när elin och jag gick på toa gick vi förbi ett gäng & fick vi höra ett 'fan vad söta ni är' tackar tackar
p.s.3 vakter är läskiga
p.s.4 jag ser visst ut som 18+ kille i vitt sådetså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback