idag har jag...

  • halvbråkat med pappa klockan sju på morgonen
  • kännt mig 10% utanför, 10% utmattad, 30% okej, 20% stessad, 10% osäker, 20% gråtfärdig
  • nervösat inför en redovisning
  • klarat av den redovisningen
  • nevösat inför en annan redovisning
  • och fortsatt göra det lite till
  • fått blandade signaler
  • inte badat (tänk att folk vågar sånt!)
  • läst två tråkiga kapitel av en gamal bok istället
  • fått sorbet som inte var särkilt finemang men det är ju alltid fint att bli bjuden
  • fått välja färg på skeden. det blev grönt.
  • blivit bärd två gånger
  • blivit frågad en massa konstiga frågor. jo, dem är mina egna och därför jag tycker det är snyggt. vad tänker du med? bara sluta.
  • saknat att prata med någon
  • klippt av alla mina naglar
  • önskat att jag kan gå på begravningen på fredag men inte fått det
  • knappt orkat med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback