en söndagslista

hur såg du ut för ett år sedan?
åt surisar och var mörkhårig.

vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
FY. allt är fy så bra eller fy så hemskt. 'nervös' har jag nog sagt ett antal gånger också.

har du någon fobi?
alltså, jag är fan lite rädd för allt: främmande folk, prov, att spela teater, att prata inför folk, smuts, att folk ska tro att jag är konstig, att inte våga säga ifrån, att det fortfarande är flera veckor tills emelie kommer hem (vill inte sakna dig mera, det gör ont!), att bli bortskämd, att glassen jag har valt inte är god eller att den smälter på vägen hem, ja allt, allt.

vilken är din pepplåt för tillfället?


vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?

kollat på criminal minds och städat källaren. VI HAR SÅ MYCKET SKRÄP VAR KOMMER DET IFRÅN

har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
hahahahahahahahahahahahahhaah uhm ja. druckit alcohol på en krog~~. det var knaaaaaas.

vad oroar du dig för?
att jag inte kommer ha tid för att göra alla läxor som jag inte gjort innan vi slutar.

vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
jag tycker jag ser folk som ser ut som kändisar hela tiden! har stirrat på en lookalike-darin & dansat med en lookalie-joe walker liksom

vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
hur satan man pratar med folk utan att dem ska fatta att man är helt mongo. speciellt när dem ska envisas med att vara söta som fan och stirra in i ens ögon. lägg av, du är för fin för mig liksom

hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?


nu har jag ju verkligen inte snålat på såna här bilder men här är ännu fler! jaaaa! man ser ju inte ett smack men jag hittade en mummin mössa i källaren som är perfekt när man är i barnslashvuxen-stadiet!

har veckan varit bra än så länge?
MUMSFILIBABBA med typ 40% stress bara wooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback